Zaujalo Vás naše zboží, ale jinde Vám nabídli lepší cenu? Kontaktujte nás.

FAQ - Nejčastěji kladené otázky

Zboží je pouze na objednání. Jak mám postupovat?
Obraťte se na nás. Rádi Vám sdělíme dodací lhůtu a způsob provedení objednávky.
Je možné si zakoupené zboží vyzvednout osobně?
Ano, je to možné. V Sekci Pobočky naleznete síť našich prodejních míst, na kterých si lze zboží osobně vyzvednout. Při objednávce zboží jednoduše napiště poznámku, kde si chcete zboží převzít.
Je možné si objednat zboží, aniž by bylo nutné se registrovat?
Ano, registrace zákazníka není podmínkou nákupu. Registrace slouží k čerpání výhod stálých zákazníků a zasílání speciálních nabídek a informací.
Jak mám postupovat, pokud se mi zalíbil některý z modulů koupelen a rád bych si ho objednal?
Kontaktujte nás, domluvíme s Vámi další postup.
Mohu dostat kompletní katalog?
Nabídka se mění velice často a není možné připravovat katalogy. Pokud máte zájem o konkrétní skupinu zboží, rádi Vám pošleme nabídku naskladněných položek.
Jak dlouho poskytujete záruku?
Záruku poskytujeme od 2 do 5 let v závislosti na typu výrobku a dodavatele.
Máte zboží někde vystavené?
Ano, část nabídky je vystavena na našich pobočkách. Pokud máte zájem o konkrétní výrobek, rádi Vás budeme informovat zda a kde je zboží vystavené.